سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شهید...

نوشته شده در  سه شنبه 88/6/17ساعت  5:16 عصر  توسط قطره ای از دریا 

17 شهریور مکرر عاشورا و میدان شهدا مکرر کربلا و شهدای 17شهریور مکرر شهدای کربلا و مخالفان ملت‌ها مکرر یزید و وابستگان او هستند . امام خمینی (ره)
در جمعه سیاه 17 شهریور 57 ، عده ایی شهید شدند و می گفتند : حب الوطن من الایمان. و شعارشان : حسین حسین (ع) و راهشان تبعیت از ولایت.

عده ایی هم تظاهـــرات کردند در تیـــر 88 و چند نفر کشته شدند و می گفتند : فحشـــا و بی بند و باری حتــــی به قیمت خم شدن مقابل زورگــویان و ابرقـــــدرتهای دنیــــــا و شعارشـــــــان : چون ایران نباشد / تن من شاد باشد . و راهشان ضد ولایت .

طھظٹط±88

چقدر دلم سوخت از موضع  مطهری ها ، باهنرها ، توکلی ها و برخی همسران و خانواده های شهدا ، چقدر عجولانه و بچه گانه موضع گرفتید . هر چند حساب شما با شهدای منتسب به شما جداست . اما کاش کمی تأمل می کردید و ارزان نمی فروختید !
جزء هر گروه - دسته و یا حزب هم که باشید من شما را با چشم ولایی نگاه میکنم ، چون امر شده ام به پیروی از  اطیعو الله و اطیعو الرسول و اولی الامر ؛ شما به افرادی منتسب هستید که ذوب در ولایت بودند و عزت شان در بی توقعی و سادگی شان و تدبیرشان بود ، نه جسارتی اینچنین که نه رنگ و بویی از صداقت دارد و نه تدبر عاقلانه ؛ اینچنین همه چیز را لگد مال کردن شیوه انسانی نیست چه برسد به ...
براستی که شهید منتخب خداست ، از جنس نور شفاف ، زلال و بی ریا ، همت و غیرتش در زمان و مکان نمی گنجد ، همه جا حریم خصوصی اش است برای دفاع ، می توان تمام غمهای عالم را در نگاه به صورت نورانی اش شست .
هر وقت دلم بی تاب می شود و خسته از دنیا ، کلام شهید ، حتی تصویر شهید چنان تسلی ام می دهد که انگار دست نوازش خداست .
شهید مطهری : مصداق زیبای اولو الالباب .
شهید رجایی : شیفته خدمت به جای تشنگی قدرت .
شهیر باهنر :  یادآور یاران ناب حسین (ع) صلابت در عین تواضع .
شهید خرازی : اخلاص را با تو مشق می کنم .
شهید همت : تو ابراهیم وار بت های غرور را شکستی .
شهید آوینی : ستاره ایی برای نمایاندن راه اتصال آسمان و زمین .
و ...
* خدایا گفتی : هر که را دوست تر می داری شهیدش می کنی ، چون برای خودت برگزیده ای . من هر چه در خودم می نگرم فقط نعمت می بینیم ، اما نتوانسته ام نعمت هایت را برای تو خرج کنم . پس من نمی توانم بخواهم مرا برای خودت برگزینی . تو را به حرمت این شبها و روزها که خود بدان قسم یاد کرده ای ، به تنهایی دل علی (ع) فقط مرا به حال خودم وامگذار .
الهی من لی غیرک .


  • کلمات کلیدی :


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    یه سوال ؟
    هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شده به عشق
    چرا کسی فیلمش را نمی سازد ؟
    [عناوین آرشیوشده]