سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خونه مادر بزرگه ...

نوشته شده در  چهارشنبه 87/7/17ساعت  10:22 عصر  توسط قطره ای از دریا 

می دونین من چی حدس می زنم ؟! بذارین از اول تعریف کنم . این جانب رفته بودم برای خرید بعد از یک سال و اندی ! که دوباره این دغدغه فرهنگی ( مثل بختک افتاده روی جونم و به هیچ وجه ول کن معامله نیست ) به غلیان افتاد ؛ ولی چرا؟ 
برای اینکه حتی توی ادکلن فروشی ها هم از دست این بازیگرا و خواننده ها ، آرامش نداریم . بابا ! ما نمی گیم ادکلن هایی وارد کنن که عکس انیشتن و پرفسور حسابی و یا هر آدم حسابی دیگه روش چاپ کرده باشن ؛ ولی دیگه این قدر عکس این جک و جونورای رنگاوارنگ به خورد ما ندن . خیال کنم اگه همینطور پیش بره ، روی پوشکای بچه هم عکس بچه گیای جنیفر لولو  و یکی از خان های هندی رو بندازن . به هر حال من حدس می زنم پای این آقاو خانومای شبه محترم خصوصاً از نوع هندیش در زندگی ما ، برای اولین بار ، کارتون عروسکی "  خونه مادر بزرگه  "  با نقش (هاپوکومار ) باز کرد.  
به هر حال  من شخصاً از صاحبان فرهنگ ، عاجزانه درخواست دارم با چاپ کردن این عکس ها روی مجله ها و کتاب ها و پوسترها و ادکلن و جوراب و پوشک ها و ... حال مردم رو خراب نکنن . 
حالا هی بگید شما جوانها چرا اِلید چرا ِبلید؟ تقصیر خودتونه! ما هیچ کاره ایم ! والا ! باور ندارید ؟ برید از بزرگان فرهنگ و گفتگو و تمدن و اینا بپرسید .... آخه نزدیکه انتخاباته ! تحویلتون هم میگیرن ...


  • کلمات کلیدی :


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    یه سوال ؟
    هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شده به عشق
    چرا کسی فیلمش را نمی سازد ؟
    [عناوین آرشیوشده]