• وبلاگ : درياي دل
  • يادداشت : اندر احوال كلاغ
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    آغاز موج دوم نهضت اينترنتي پوسترهاي عاشورا

    در استقبال از دهه فجر انقلاب اسلامي

    موج دوم نهضت اينترنتي پوسترهاي عاشورا در استقبال از دهه فجر انقلاب اسلامي آغاز مي شود.

    به گزارش گروه هنري مصور، موج دوم اين نهضت اينترنتي از جمعه 9 بهمن ماه با ارائه پوسترهايي پيرامون دهه فجر انقلاب اسلامي، اربعين حسيني، 22 بهمن و ايام آخر صفر آغاز مي شود.

    اين نهضت مردمي از هنرمندان متعهد، انقلابي و طراحان گرافيک دعوت کرده است تا طرح هاي خود را براي عرضه در وبلاگ "پوسترهاي عاشورا" WWW.ashoora-poster.blogfa.com ارسال نمايند.

    همچنين در بخشي از اين وبلاگ آمده است: " هنرمندان گرافيستي كه مايل به مشارکت در اين نهضت هستند، مي توانند پوسترهاي خود را با مشخصات 200*300 سانتيمتر با dpi 72 و با پسوند jpg و مد RGB به آدرس ashoora_poster@yahoo.com ارسال نمايند.

    پوسترها بايد در دفاع از حريم ولايت فقيه و متناسب با ايام ا... پيش رو و حتي المقدور اصولي و فاخر طراحي گردد. اين نهضت سعي در اشاعه شعارهاي اصولي تشيع ناب دارد و بهتر به نظر مي رسد، ضمن جهت گيري در مسير نيازهاي امروز جامعه در مسير بصيرت مندي و ولايتمداري و مبارزه با جريان نفاق، لازم نيست به ذکر مستقيم نام و نماد گروه هاي منحرف از مسير انقلاب بپردازند. پوسترها به نام طراح به نمايش و اشتراك درخواهد آمد."
    اين وبلاگ طي حرکت خودجوش هنرمندان جوان انقلاب در راستاي تعميق بصيرت و ولايتمداري در آستانه ماه محرم راه اندازي شده و تا پايان ماه صفر فعال خواهد بود.

    گفتني است، 12 مجموعه پوستر ارائه شده جهت ماه محرم و راهپيمايي عظيم 9 دي، با استقبال چشم گير نهادهاي مردمي و دولتي سراسر کشور در چاپ و توزيع مواجه شد..